viernes, 27 de marzo de 2015
Lliurament premi rifa 6é
Durant la junta extraordinària de l'AMPA celebrada ahir, representants dels alumnes de sisè van lliurar el premi del sorteig celebrat amb motiu de finançar el seu viatge de fi de curs.
Des de l'AMPA volem donar l'enhorabona als premiats.
lunes, 23 de marzo de 2015
Lliurament premi
Es farà lliurament del premi durant l'assemblea extraordinària de socis que celebrarem el pròxim dia 26 a les sis de la vesprada en l'aula de audiovisuals
viernes, 20 de marzo de 2015
viernes, 6 de marzo de 2015
martes, 24 de febrero de 2015
Resúm xarrada " MOTIVACIÓ DES DE CASA "
Dilluns, 23 de febrer tinguérem una xarrada interessantíssima: "MOTIVACIÓ DES DE CASA" a carrec de Constanza Iniesta, psicòloga de FAPA València.
Açí vos deixem un xicotet resúm:
La motivació es definix com un impuls d'actuar cap a una meta i sempre està present, el que diversa és cap a on està dirigida.
En primer lloc s'encamina cap a la satisfacció de necessitats bàsiques (menjar per saciar la fam, abrigarse per no patir fret) i després cap a la satisfacció d'altres més complexes (buscar afecte, autoestíma, ser part d'un grup, ser reconegut socialment,etc).
Si no estàn resoltes les necessitats bàsiques i emocionals, pareix que la motivació per l'aprenentaje queda postergat.
La verdadera motivació que han d'apuntar-se els nostres fills és la motivació INTRÍNSECA, es a dir, que naix de la necessitat de la pròpia persona, perquè l'exterior a un mateix, no fa que jo m'esforçe per aconseguir una meta que no és la meua.Traducció: Si el vostre fill es queda amb el " jo estudie perquè m'ho diuen els meus pares i no perquè jo vull", no hi haurà molts avanços.
Un adolescent que no posseïx l'hàbit de l'estudi ni de les estratègies adequades per a estudiar, pareix " poc motivat" i destinarà poc temps a l'estudi, mentres que buscarà un altre tipus d'activitats per a desenvolupar ( recreatives, socials,etc).
S'ha de tindre present que no és el mateix exigir que despertar la motivació, per generar aquèsta tampoc s'ha de fer tot pel fill.
Els adolescents funcionen moltes vegades amb premis; buscar reforços: algo que desitjen molt...., jugar amb ells com a premi per l'esforç realitzat (inclòs encara que els resultats no siguen excel-lents) i no oblidar de donar-li molt afecte tant en els premis com en la retirada d'ells.
*Aproximar-se i enfortir la comunicació amb els fills.
*Mostrar interés pel fill i el que fà.
*Potenciar la responsabilitat personal.
*Eliminar el reforç negatiu.
*Establir reptes.
*Admitir els sentiments de l'adolescent,etc....